HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

Angyi bejegyzés

2009.04.26. 21:26 | Gyökérke | Szólj hozzá!

Én nem tudom mi az a lelki társ. Még nem találkoztam vele. De nem gondolom hogy a páromnak kéne annak lennie.
És hogy hány életem párja van? Mindenki akivel kapcsolatba kerülsz az életed része lesz..
Hogy hány nagy van? Biztos vagyok benne hogy nem egy. Csak kérdés hogy hányadiknál "állsz meg". Ez tõled, tõletek függ.
És ha találsz is olyat, lehet hogy te nem vagy neki.
A válasz, vagy a fontos szerintem az, hogy hány van, aki megváltoztatja az életed. Érzelmileg. Hány van, akivel le tudnád, illetve inkább le akarnád élni az életed. Amikor úgy gondolkodsz már mellette, hogy vele öregszel meg..és ez boldoggá tesz. Ez a szerelem. Õ a társ.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr471088107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása