HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

öngondoskodás

2009.06.07. 20:32 | Gyökérke | Szólj hozzá!

https://www.youtube.com/watch?v=Kfjj8BOebMM&feature=related

Csináltam fahéjas tejet :) (persze nem is mosolygok, sőt. Csak...)
Persze most is sokkal szarabb mint a tiéd. Azt írtad sms-ben hogy nem vagy jól. Így hát úgy csinálnék neked is egyet!

Nagyon hiányzol. Szörnyen. Te már bennem vagy és olyan mintha ki akarnák szakítani a részemet. Nem két külön ember vagyunk.

Ma névnapomra uncsitesómtól egy cserepes liliomot kaptam..."Szeress ha mersz.."
Mindig is akartam neked venni, ezzel a kísérő szöveggel. És jól elképzeltem hogy egy heves csókot kapok válaszul.
Mindenről eszembe jutsz. Bár ez mindig is így volt, de most mindig fáj.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr651169973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása