HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

2. nap

2009.06.08. 20:17 | Gyökérke | Szólj hozzá!

Jobb lett volna ha nem írsz nekem MSNen tegnap. Megint csak felidegesített, hogy 10 percenként válaszoltál. És őszinte és segítőkész voltam, te meg zárkózott és közömbös.
Rájöttem hogy nem tudok ígérni én sem. Mert ha úgy döntenél hogy kellek, csak akkor működne, ha megnyílnál, közvetlen lennél, megosztanád velem a gondolataidat. De még akkor is ugyan úgy baszna az ideg az új társaságod miatt…Atis és Adrienn.
Nem tudom hogy tudod eldönteni így hogy mit akarsz. Pláne nem hogy minek keresel ha pont ezt nem akartad és ezért szakítottál.
 
Annyira mérges vagyok most. Nagyon dühös. Olyan hülye vagyok hogy még most is próbálok segíteni. Veled akarok lenni…Állandóan megalázkodom. Tök hülye vagyok!
És az a baj, hogy tudom, hogy ha nem tenném ezt, akkor tudomásul vennéd hogy haragszom és nem erőlködnél hogy vissza szerezz vagy akár hasonló.
 
Egész nap tök ideg vagyok, szét tudnék verni mindent. Manó is nagyon hiányzik és te is. Én hülye megint elkövettem azt amit anno, csak most mással. Magamra fújtam Kylie Sweet Darlingját.. Tiszta hülye vagyok! De ezt már mondtam!
Amúgy sztem ennek jobb illata van mint a Beatnek. Erőteljesebb. Cicásabb. -.-
 
Oké. Felfogom hogy mért volt két éned. Az egyik szeret, a másik aki bánt az akkor jön elő, ha eszedbe jut, hogy nem tudsz bízni bennem. De a szeret-éned sokkal aranyosabb volt mostanában mint előtte. Mitől?
És ha ez pozitívan változott akkor hogy lehet ekkora ellentmondás? Tudom azt írtam megértettem. De valahol értem is meg nem is. Bár lehet ezt így te sem tudod megmondani.

Vettem zoknit, feketét. De csak 3 volt.

Anyu meg hozott csokis-gombócokat. Két üveggel...

A fogam meg megint lukas, megyek majd Rubányihoz. (A fogkőtlenítés óta egyfolytában) Persze ezekről megint csak te jutsz eszembe.

https://www.youtube.com/watch?v=6Wk0D1OHCu4

Meghalok.
Megölsz!

 

Annyira dühít hogy meglehet most is Adriennel vagy. És jól érzed magad! Miközben szenvedek. Lehet hogy önzőség ez, de hogy tehetsz ilyet velem? Mindig mások fontosak.
Én ezt nem bírom! Nem bírom!

Ha ennyit fogok bőgni miattad, meg folgak gyűlölni. De lehet hogy csak szeretnélek.

Iszonyatosan féltékeny vagyok. És ezt te érted el azzal, hogy nem szólsz és itt alszol ott alszol...Hát köszönöm szépen!
Baszd meg Adriennt! Ez a véleményem jelenleg! BASZD MEG!

Nekem nem fog menni sosem, amíg nem érzem hogy én vagyok a legfontosabb és hogy mindig boldoggá teszlek, csak azzal a tudattal is, hogy vagyok neked. Amíg a játék vagy más jobban lefoglal és azzal akarsz lenni. Helyettem.
Tudom hogy ez neked börtön. Pont ezért nem megy. És ezekről úgy sem akarnál és tudnál lemondani, nálam viszont betelítetted a poharat.

Annyira hiányzoool! Megszakad a szívem minden percben! Függő vagyok és nem lehet csak így elvenni tőlem!
 

 Te kitörölted a blogodból azokat a bejegyzéseket amiket akkor ítál amikor kinnt voltam Olaszországban???? Nekem azok kellenek!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr381172301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása