HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

8. nap

2009.06.14. 14:32 | Gyökérke | Szólj hozzá!

Tegnap az egész napot végig bőgtem. És több jött ki belőlem mint amit megettem és megittam.
Ma ugyan úgy bőgve ébredtem.

Nem bírlak elengedni. Nem kérhetsz ilyet. Mint anno mondtad, olyan már mintha nem két ember lennénk, hanem egy. Van egy részem benned és egy részed bennem. Nem tudom kitépni. Bár ez most pont olyan mintha ki akarnák.
Te a családom vagy. Olyan mintha meghalt volna valaki. Nem tudom ezt feldolgozni. Muszáj veled lennem.
És közben haragszom hogy miért vagy ilyen erős. Nem mondod el mit érzel, nincsenek gyenge pillanataid. Nem akarsz változtatni, nem akarsz velem lenni. Ahhoz van erőd hogy ezeket mind ne tedd meg, de a változáshoz nincs. Miért??? Mindig mindent feladsz. Mindig elhagysz. Nem tartasz ki mellettem. Már nem tudom szeretsz-e tényleg. Vagy csak én.

Tudom hogy nevetséges vagyok. És lehet már dühít hogy ilyen gyenge vagyok és basztatlak. De nem bírom.
Annyi mindennel tisztába kerültem ez alatt a hét alatt. De már előtte is.

https://www.youtube.com/watch?v=D6eUdMYzL3k

Úgy várok egy szóra.

Semmi más nem fontos az életemben. Csak TE.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr791184266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása