HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

11. nap

2009.06.17. 18:10 | Gyökérke | Szólj hozzá!

Vasárnap este átjöttél és nálam aludtál. Annyira meglepődtem mikor mondtad hogy átjössz, ráadásul aludni. Nagyon nagyon örültem. Aztán megint felidegesítetted magad egyből, mert megint félreértettük egymást, én azt hittem előbb jössz.

Nehéz ez. Azt szeretnéd hogy önállósuljunk. Hogy visszataláljunk magunkhoz és az egymás iránt érzett düh, harag csillapodjon.
Nem tudom ez utóbbi lehetséges-e. De reménykedem még benne.
Miközben annyira bánt ha Adrienékkel vagy el, próbálok jó lenni, küzdeni. És ha előtör bennem a düh és akár csak elfordulok, te egyből haragszol rám. Pedig nem megy elfogadnom. Nem tudom fogom-e valaha. De igyekszem türtőzetni magam.

Tanultam egy értékes mondatot: "A szeretet nem elfogadás, hanem megosztás." Igyekszem ezt szem előtt tartani.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr821191669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása