HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

Szemes és emlékezés tavaj ilyenkorra...

2007.07.22. 21:21 | Gyökérke | Szólj hozzá!

15-21-ig Szemesen voltunk Ágival. Ő már pénteken lement szüleivel, s úgy volt, hogy azok hétfőn elmennek, de még a szomszédaikat is lehívták. Szóval egész héten jövés-menés volt.

Az járt a fejemben, hogy egy éve, amikor lennt voltunk Ágival, akkor kezdtem el SMSezni Mollyval... :( Annyira írtam volna neki... De nem lenne értelme, sőt...
Elszomorít, hogy azt az időszakot már nem hozhatom vissza. S rettegek az augusztus 20-tól is... Előttem van, ahogy a Duna-parton a tömegben előszőr fogtam meg a kezét, ami izzadt volt :). Amikor megálltunk a tüzijáték kezdetekor, majd 2 percen belül a kezdődő vihar miatt bemenekültünk a hotelbe. Előttem az erdélyi srác, aki a Nike-os Run-os szilikon karkötőmről kérdezgetett, s akire féltékeny lett Niki. S előttem az az utcasarok, s a kukások a rikító mellényükben, ahol később a tömegből kiválva megálltunk, ahol átkaroltuk egymás derekát, s ahol az első csókot kaptam.
Majd a Deákon sok-sok másikat...amikre később visszagondolva még hónapokig görcsbe rándult a gyomrom...
Ez mind elmúlt.
S el kéne engednem.
De képtelen vagyok teljesen...
Annyira akarnám hogy egyszer majd mi még...de nem tudom lenne-e értelme, máshogy alakulna-e mint rég.
Nem akarom hogy megint bántson, s azt sem akarom hogy boldogtalan legyen.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr99123170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása