HTML

Az életem.

...

Friss topikok

  • catty: Tudom, hogy nehéz neked és fáj. Nem is olyan régen én is ugyanezen mentem keresztül. Szakítottunk,... (2009.06.07. 10:52) Egyedül, 1. nap

Linkblog

Egy év után egy újabb vers.

2007.10.25. 13:57 | Gyökérke | Szólj hozzá!

Vérzik a szívem, hulló cseppjei vörösre festik az utcát,
keserű kín marja szét lelkem legmélyebb bugyrát.

Nyár után, ősz helyett tél jött.
Nem takarja el aranyló avar a multat, a feledés homályába veszejtve azt.
Tél van. Hideg, jeges tél. A levelek helyett vörös hópihék hullanak alá.

Vérzik a szívem, hulló cseppjei vörösre festik az utcát,
hiába, lám semmi sem feledteti már el a múltat.

Lesz-e még nyár a megfáradt tél után?
Lesz-e, hogy két karommal szorosan ölellek át?
Mondd, lesz-e, hogy azt érzed amit én?

Vérzik a szívem, hulló csepjei vőrősre festik az arcod.
Igen. Itt vagyok, csak engedj újra közel magadhoz!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyokerke.blog.hu/api/trackback/id/tr90207066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása